cayennes زندان هوادار پرسپولیس پرسپولیس

cayennes: زندان هوادار پرسپولیس پرسپولیس اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی پنج عامل آمریکایی افزایش و سقوط دلار

ارزش دلار در روزهای اخیر در دامنه‌ای همراه با تقویت و تضعیف قرار گرفت، در این تغییرات پنج عامل آمریکایی و یک عامل اروپایی تاثیر گذار بود.

پنج عامل آمریکایی افزایش و سقوط دلار

پنج عامل آمریکایی افزایش و سقوط دلار

عبارات مهم : مرکزی

ارزش دلار در روزهای اخیر در دامنه ای همراه با تقویت و تضعیف قرار گرفت، در این تغییرات پنج عامل آمریکایی و یک عامل اروپایی تاثیر گذار بود.

به گزارش ایسنا، بررسی عملکرد بازارهای ارزی کشورهای عمده در هفته نهایی به ۲۸ می ۲۰۱۷ (۷ خردادماه) نشان می دهد که ارزش دلار آمریکا با وجود تضعیف در برابر ین و فرانک سوئیس در برابر یورو و پوند تقویت شده است است.

پنج عامل آمریکایی افزایش و سقوط دلار

بررسی تغییرات اوضاع دلار در اطلاعات منتشره بانک مرکزی دو عامل مهم را جهت چرایی تقویت ارزش آن مطرح می کند. کم کردن ارزش نفت به علت برآورده نشده انتظار بازار از نشست اوپک در هفته گذشته باعث تقویت دلار در برابر ارزهای وابسته به نفت شد. از سویی دیگر در روزهای نهایی این هفته تا حدودی نگرانی ها در مورد کندی رشد اقتصادی آمریکا کم کردن یافت. بازبینی رشد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست نشان داد که میزان این تعدیل بسیار کمتر از این مقدار آینده نگری شده است است به همین علت شانس زیاد کردن قیمت بهره کلیدی به وسیله بانک مرکزی آمریکا در ماه ژوئن قوت گرفت که خود بر ارزش دلار تاثیر گذاشت.

جهت چرایی ریزش ارزش دلار در برابر ین و فرانک سوئیس سه مورد مطرح هست. شرایط نامناسب سیاسی ترامپ – مدیر جمهور آمریکا – در مساله کمک اطلاعاتی از روسیه در انتخابات و تضعیف جایگاه ترامپ به عنوان مدیر جمهور، توان پیگیری وعده های اقتصادی او در وقت انتخابات را زیر پرسش برده هست. این عنوان همچنان مانع تقویت دلار در برابر سایر ارزها است.

ارزش دلار در روزهای اخیر در دامنه‌ای همراه با تقویت و تضعیف قرار گرفت، در این تغییرات پنج عامل آمریکایی و یک عامل اروپایی تاثیر گذار بود.

مهم ترین عامل تضعیف کننده دلار در هفته گذشته نیز صورت جلسه ماه می فدرال رزرو بود. جهت نخستین بار طی دو سال گذشته فدرال رزرو سیاست زیاد کردن قیمت بهره را کلید زد. لحن صورت جلسه همراه با احتیاط بوده و در آن اشاره شد که زیاد کردن قیمت زیاد بهره باید تا اطمینان از این که کم کردن اخیر در فعالیت های اقتصادی موقتی هست، متوقف شود. این عنوان زیاد کردن قیمت بهره در ماه ژوئن را با تردید همراه کرده و موجبات تضعیف ارزش دلار در برابر سایر ارزها را فراهم آورد.

اما یک مورد غیر آمریکایی نیز بر ارز دلار موثر بود. شاخص های اقتصادی مثبت و امیدوار کننده منطقه یورو به خصوص مازاد تجاری آلمان باعث شد تا یورو در برابر دلار تقویت شود. البته موضع بانک مرکزی اروپا همچنان ادامه سیاست های انبساطی پولی است که مانع از زیاد کردن قابل توجه یورو در برابر دلار و سایر ارزها محسوب می شود.

واژه های کلیدی: مرکزی | آمریکا | اقتصادی | آمریکایی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار