cayennes زندان هوادار پرسپولیس پرسپولیس

cayennes: زندان هوادار پرسپولیس پرسپولیس اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تغییرات اقلیمی کشور عزیزمان ایران مشکوک است/ ابرهای کشور عزیزمان ایران را می‌

سردار جلالی گفت: تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه م

تغییرات اقلیمی کشور عزیزمان ایران مشکوک است/ ابرهای کشور عزیزمان ایران را می‌

مدیر شرکت پدافند غیرعامل: تغییرات اقلیمی کشور عزیزمان ایران مشکوک است/ ابرهای کشور عزیزمان ایران را می دزدند

عبارات مهم : ایران

سردار جلالی گفت: تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک به دخالت خارجی هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه ای در این خصوص انجام داده اند که نتیجه مطالعات این عنوان را تأیید می کند.تیم های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به کشور عزیزمان ایران را غیربارور می کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم.

رئیس شرکت پدافند غیرعامل کشور گفت: تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک به دخالت خارجی هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه ای در این خصوص انجام داده اند که نتیجه مطالعات این عنوان را تأیید می کند.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی که امروز (دوشنبه )در موسسه تولید و اصلاح نهال و بذر برگزار شد گفت: آسیب پذیری محل اثر تهدیدات است بنابراین اگر آسیب پذیری وجود ندشته باشد چیزی هم نمی تواند ترساندن کننده باشد.

تغییرات اقلیمی کشور عزیزمان ایران مشکوک است/ ابرهای کشور عزیزمان ایران را می‌

جلالی با بیان اینکه رابطه تنگاتنگی میان پدافند غیرعامل و ترساندن وجود دارد؛ افزود: پدافند غیرعامل براساس سه عنصر شناسایی تهدید، رصد و بررسی ترساندن و مقابله با ترساندن یا کم کردن پیامدهای آن در سطح قابل تحمل عمل می کند.

وی با اشاره به تهدیدات طبیعی و نقش پدافند غیرعامل در برابر این مخاطرات گفت: نوع مخاطرات طبیعی به علت ثابت بودن به گونه ای است که دانش بشری می تواند بر آن مسلط شود؛ به عنوان مثال زلزله های 100 سال پیش با زلزله های کنونی فرقی ندارد و امروز می توان با احداث ساختمان های مقاوم با این ترساندن مقابله کرد.

سردار جلالی گفت: تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه م

ممکن است با تهدیدات بیوسایبری مواجه شویم

رئیس شرکت پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: ولی تهدیدات در حوزه مخاطرات انسان ساز اینگونه نیست؛ چون این تهدیدات دائماً در حال عوض کردن هست؛ به عنوان نمونه تا چند سال پیش ما تهدیدات سایبری نداشتیم ولی امروز وجود دارد یا ممکن است تا چند سال دیگر تهدیدات بیوسایبری بر پایه بیولوژیک و فضای سایبری شکل بگیرد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت مطالعه مداوم استراتژی و دکترین های تهدیدگر علیه کشور گفت: بخشی از تهدیدات انسان ساز ممکن است بر تکنولوژی مستقر شود و به کارگیری آن علیه ما تهدیداتی ایجاد کند.

تغییرات اقلیمی کشور عزیزمان ایران مشکوک است/ ابرهای کشور عزیزمان ایران را می‌

وی با بیان اینکه تکنولوژی به خودی خود می تواند هم ترساندن داشته باشد هم وقت افزود: مثلاً در بحث شناسایی از راه دور به وسیله ماهواره اگر این تکنولوژی در اختیار ما باشد وقت است ولی شناسایی امکانات ما جهت دشمن را نیز ممکن کند؛ بنابراین فناوری ممکن است تهدیدی نداشته باشد ولی کسی که آن را در اختیار دارد می تواند علیه ما ترساندن شکل دهد.

جلالی یکی دیگر از نمونه های این عنوان را اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … عنوان و تصریح کرد: اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … فی نفسه وقت های زیادی دارد ولی اگر زیرساخت های این توانایی در اختیار دشمن قرار گیرد می تواند آن را به تهدیدی علیه ما تبدیل کند.

سردار جلالی گفت: تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه م

وی با بیان اینکه عمده تهدیدات انسان ساز دانش پایه است گفت: نگاه ما به فناوری می تواند وقت صرف یا ترساندن صرف باشد ولی نگاه هوشمندانه به فناوری عالی ترین نگاه است که می تواند با شناسایی وقت ها حداکثر استفاده را از آن ببرد و با تهدیدات آن نیز مقابله کند.

منشأ آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشخص نیست

رئیس شرکت پدافند غیرعامل کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به تهدیدات حوزه زیستی و بیوتروریسم و ارتش های بیولوژیک نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز جنگ زیستی با نشانه آسیب زدن به اقتصاد در دستور کار بعضی کشورها واقع شده است است و کشورهایی هستند که حملات زیستی هدفمندی انجام می دهند.

تغییرات اقلیمی کشور عزیزمان ایران مشکوک است/ ابرهای کشور عزیزمان ایران را می‌

جلالی ادامه داد: سه سال پیش زیتون های رودبار دچار حمله زیستی شد و بخش زیادی از محصول از دست رفت؛ اینکه منشأ این حمله انسانی بود یا خیر مشخص نشد ولی در هر حال نتیجه آن آسیب اقتصادی بود.

وی آسیب به مرغداری ها به خصوص در استان البرز که مرکز تولید بخش زیادی از تخم مرغ کشور است را نیز از همین جنس دانست و گفت: در چهار سال گذشته دو بار این اتفاق رخ داده و در هر دو بار هم دامپزشکی مرغ های درگیر را معدوم کرده هست؛ ریشه و منشأ این اتفاقات پیدا نشده ولی همواره وجود دارد.

جلالی ادامه داد: علاوه بر اینها، تهدیداتی در حوزه غذایی به خصوص دستکاری غذایی، عوض کردن الگوی مصرف و … نیز وجود دارد که می تواند توانایی های یک ملت را عوض کردن دهد؛ یکی از اساتید دامپزشکی در این خصوص به بنده گفت که غذای حرام مثل گوشت خوک اثرات زیستی بالایی بر انسان دارد و تمایلات خدایی را در انسان از بین می برد.

این مسئول خطرات ناشی از وابستگی کشور به بذرهای عقیم را نیز گوشزد کرد و افزود: امروز انتقاداتی از تولید مواد غذایی در کشور می شود ولی در هر حال آن اقلام غذایی که راهبردی است و غذای مهم کشور را تشکیل می دهد باید در کشور تولید شود و اگر کمبودی در آن وجود داشت فقط در حد برطرف کمبود وارد شود.

انتقاد مدیر شرکت پدافند غیرعامل به کاشت هندوانه در کشور

وی ادامه داد: تعجب آور است که آیا این انتقادات متوجه کاشت هندوانه و یا دیگر محصولاتی که غذای مهم کشور نیست نمی شود؛ در هر حال در کنار لزوم اصلاح الگوی مصرف آب در کشاورزی، به تولید اقلام اساسی در کشور نباید آسیبی وارد شود.

رئیس شرکت پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: سبد مهم مصرف از مزرعه تا سفره باید مصون باشد و وابستگی جدی در این مورد نباید داشته باشیم؛ درست نیست که بذر از خارج وارد و در داخل کشت شود و یا واکسن دامی از خارج وارد شود.

وی با بیان اینکه بذر یکی از گلوگاه های جدی کشور است افزود: واکسن نیز اهمیت زیادی دارد؛ نگاه ما به واکسن همچون نگاه وزارت دفاع هست؛ باید واکسن سازی رازی را به حدی ارتقا دهیم که هم سطوح حاکمیتی حفظ شود و هم از تصدی گری دست برداریم تا بخش شخصی هم بتواند در حد قابل قبولی واکسن تولید کند و ذخایر مناسبی داشته باشیم.

تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک است

جلالی در ادامه به معضلات عوض کردن اقلیم در کشور عزیزمان ایران نیز اشاره و اعلام کرد: تغییرات اقلیمی در کشور عزیزمان ایران مشکوک به دخالت خارجی هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه ای در این خصوص انجام داده اند که نتیجه مطالعات این عنوان را تأیید می کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به کشور عزیزمان ایران را غیربارور می کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم.

جلالی افزود: در این مطالعه طی چهارسال گذشته ارتفاعات افغانستان تا مدیترانه مورد بررسی قرار گرفته هست؛ نتیجه اینکه همه ارتفاعات بالای دو هزار و 200 متر در این محدوده پر از برف ولی ارتفاعات ما خشک بوده است.

واژه های کلیدی: ایران | تهدیدات | پدافند غیرعامل کشور | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار